خنده سرای جیگیلی خانوم خنده سرای جیگیلی خانوم
درباره ما


خنده بر هردرد بی درمان دواست.

پیوند روزانه

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خنده سرای جیگیلی خانوم

بخند به روی دنیا دنیا به روت بخنده
قاطی پاطی!
موضوع: <-PostCategory->

 

بابا ومامانم شنبه رفتن مکه . امروز بابام زنگ زده به مامان بزرگمگفته که ما الآن رو به روی کعبه وایسادیم اگه میخوای از پشت تلفن سلام بده . خلاصه مامان بزرگم اشک تو چشاش جمع شد با کلی حس گفت : السلام علیک یا ابا عبدلله حسین :|
من :))))
مامان بزرگم :(
بابام :|
کعبه :|
ابا عبدلله حسین :|
حجاج :)

تو تلویزیون تبلیغ میکنه که به تعداد ساعت های عمرتان از تبرک اسکناس ۱۰۰۰ ریالی دریافت کنید. من فقط موندم اگه یه زمانی جنتی برنده شه تبرک میخاد چه غلطی بکنه؟!؟ :|

ﮔﺸﺖ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﺩﻫﻦ ﻏﻀﻨﻔﺮ ﺭﻭ ﺑﻮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ:
ﻋﺮﻕ ﺧﻮﺭﺩﯼ؟
ﻣﯿﮕﻪ: ﻧﻪ ﺑﺨﺪﺍ ! ﺯﯾﺎﺩ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻡ ﺩﻫﻨﻢ ﻋﺮﻕ ﮐﺮﺩﻩ ((((:

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﻋﻤﺮ ﺻﻔﺤﻪ ﻟﭗ ﺗﺎﭘﻢ ﺭﻭ ﺗﻤﯿﺰ ﮐﺮﺩﻡ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﺎﻝ ﻧﺪﺍﺭﻩ (((:

لره میره تهران به راننده تاکسی میگه : آقا میدان امام حسین رو بلدی؟؟راننده میگه : بابا من خودم بچه امام حسینم!لره اشک تو چشم هایش جمع میشه میگه : علی اصغر تویی چقدر بزرگ شدی

دقت کردین Google Earth به شما این قابلیت رو میده

که هر جای دنیا رو که تا بحال ندیدی رو بری ببینی ، ولی شما چیکار میکنی؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شما صاف میری خونه خودت رو از بالا میبینی!

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

خطبه امام جمعه ...... :
امریکا لازم نیست ایران را تحریم کند ، فکری به حال دلار خودش بکند که هر روز گران نشود:|
(خداااایا پس این قیامتت کی میرسه؟؟؟

 

 

 

 

همانا اینکه پولمون بی ارزش ترین پول دنیاست خودش ناراحت کننده است، از اون ناراحت کننده تر اینه که

 

همین پول بی ارزش هم ما نداریم...

 

لره اسم پیغمبر یادش میره میگه بر جمال پاک پدر خانم حضرت علی صلوات

 

 

 

 

 

چند تا لر داشتن غذا میخوردن یه دفعه یکیشون ترکید بقیه گفتن: خوشبحالش سیر شد

 

 

گرگه در خونه بزبزقندی رو میزنه ؟
شنگول میگه : کیه ؟
گرگه میگه : منم آقا گرگه …
شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثیر صداقتش قرار میگیرن و درو باز میکنن

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
 

چند روز پیش دختر خالم گوشیشو خونمون جا گذاشته بود ... بهش اس ام اس(!) زدم گوشیتو جا گذاشتی!!!!!!!

 

اعتراف می کنم معلم دوم دبستانم می گفت املا ها رو خودتون بنویسید که من با دوربین مخفیا می بینم کی به حرفام گوش می ده ...ازون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام:امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کودوم وسیله ها دست زد؟
بیشترم به دریچه کولر شک داشتم

 

اعتراف میکنم چند ماه پیش تو شرکت بودم سر کارام یوهو مدیر عامل از تو اتاق خودش گفت: امیــــــــــــــــــر جووون...بلند گفتم جانم؟ گفت خیلی میخوامـــت....گفتم منم همینطور....گفت پیش ما نمیای؟؟؟؟ گفتم چرا..حمتاً..از پشت میزم بلند شدم برم تو اتاقش..به در اتاقش که رسیدم دیدم داره تلفن حرف میزنه با امیر دوستش و من از شدت ضایگی دیوارو گاز گرفتم

 

اعتراف می کنم یه بار اتو کشیدن موهام یک ساعت طول کشید، چون موهام بلند بودن، بعد از کلی کیف کردن و احساس رضایت، نگاه کردم دیدم اتوی مو خاموشه

اعتراف می کنم یه بار سر کلاس خوابم برده بود استاد می خواست از کلاس بیرونم کنه. 3 دفعه گفت برو بیرون! گفتم: چشم الان می رم (اما هر کاری می کردم نمی شد!) دفعه آخر که داد زد گفت: پس چرا نمیری؟ منم داد زدم گفتم: بابا! پام خواب رفته

 

 : اعتراف میکنم وقتی تاکسی دنده عقب اومد سوار شدم راننده گفت آقا میخوام پارک کنم مسافر کش نیستم برو پایین داشتم از خجالت میمردم !

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :جوجو | لينک ثابت |جمعه 28 مهر 1391برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

شکلات داغ
❤☆دل نوشته های نگفته☆❤
فقط روده بر نشو
باران عشق
آنیتا و لیلا خوشگله
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خنده سرای جیگیلی خانوم و آدرس jigilikhanoom.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

فروردين 1392
آبان 1391
مهر 1391


نویسنده وبلاگ :

جوجو

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 18881
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 18881
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

خنده دار ترین جوک های دنیا

فقــط  كليــــــــــك كــــن

تعبیر خواب آنلاین

 کد موزیک می خوای؟

Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com